حضور و غیاب متوالی در 30 دسامبر پردازش نشده است و تحقیقات در مورد این موضوع بیش از حد طولانی شد. به عبارت دیگر، در نیمه شب دسامبر، اتصالات همزمان به صفحه اصلی Angko منجر به افزایش آنی در فرآیند سرور شد و در نتیجه حدود 4 ساعت بیش از حد بارگذاری شد. در این روز، اپراتور از چندین کاربر استعلام دریافت کرد مبنی بر اینکه 10 میلیون ANKO دریافت نشده است و شروع به بررسی این موضوع کرد، زیرا فکر می کرد مشکل پایگاه داده ناشی از اضافه بار سرور است. (اطلاعیه مرتبط > موضوع غرامت ANKO برای ورود مداوم در 30 دسامبر )
نتیجه این بود که مشکل شناسایی نشد. من نمی توانم تضمین کنم که 100٪ درست است (فقط به دلیل اینکه نتوانستیم آن را پیدا کنیم به این معنی نیست که وجود ندارد)، اما پس از بررسی تمام حساب هایی که در پاسخ به شکایات در اوایل ژانویه دریافت کردیم، برای اکثر آنها مشکلی وجود نداشت. از آنها و با وجود اینکه در برخی اکانت ها قسمت های مبهم وجود داشت، دلیل اعمال نشدن +10 میلیون آن بود، پیدا نشد.
از آنجایی که تاریخچه اکتساب ANKO که برای مدت